loading...
پیشواز جدید ایرانسل
توجه

بسم الله الرحمن الرحیم

 به نام خداوند بخشنده و مهربان



این وبلاگ درستاد ساماندهی پایگاه اینترنتی کشور ثبت شده است.

فروش ویژه نیم ست حریم سلطان
نیم ست تیتانیوم خرم سلطان

طراحي تحسين بر انگيز، ظرافت خيره كننده

برای اولین بار در ایران


شامل یک جفت گوشواره، انگشتر، زنجیر و گردن آویز

با طرحي فوق العاده و چشم نواز

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

نیم ست تیتانیوم حریم سلطان یکی از جدیدترین مدل های نیم ست می باشد که توسط کشور ترکیه تولید و عرضه شده است. این نیم ست زیبا طرح نقره با ظاهر شیک از جنس تیتانیوم بوده و همچنین از چهار قطعه سنگ آرتمیس کهربا (رنگ سبز) در آن استفاده شده است. جلوه زیبا، ظرافت بی نظیر و شباهت کامل با نمونه اصلی از ویژگی های مهم این محصول می باشد. این نیم ست با بسته بندی شکیل و اورجینال شامل یک جفت گوشواره، انگشتر، زنجیر و گردن آویز برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
این نیم ست  از جنس کروم (تیتانیوم) بوده که به هیچ وجه اکسیده نشده و رنگ آن ثابت خواهد ماند و همچنین زنجیر آن مدل کیبل است و از بهترین کیفیت برخوردار می باشد.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 44000 تومان


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 44000 تومان

فروش ویژه مو زن میکرو تاچ مکس

ست کامل موکن میکروتاچ مکس MicroTouch Max


موکن بینی و گوش و خط زن پشت گردن و از بین بردن موهای زاید بدن



موکن گوش وبینی میکروتاچ ماکس سری جدید و باقابلیت بالای مدل قبلی است که برای مسافرت و یادر محیط کار و اتومبیل و حتی منزل به کار می رود. در این موکن از یک چراغ استفاده شده که به شما امکان میدهد با دقت و دید بهتری موهای هر قسمت از صورت و بدن خود را از بین ببرید. بدون خراشیدگی و بریدگی با۵۰% قدرت بیشتر نسبت به مدل قدیمی با استفاده ازباطری قلمیXAAA و ...
موکن میکروتاچ مکس وسیله ای بسیار ظریف و سبک بوده که در هرکجا که باشید میتوانید از ان استفاده کنید. با میکروتاچ مکس دیگر نیازی به اصلاح با تیغ و … نخواهید داشت که این بدان معنی است که دیگر از بریده شدن و خراش افتادن پوست شما خبری نخواهد بود.

ویژگی منحصر به فرد این محصول این می بشد که موها را با هر ضخامتی به آسانی از بین می برد.


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 23000 تومان

فروش ویژه هدفون بیتس Beats
هدفون حرفه اي بيتس Beats

مدل پرطرفدار Solo HD


هدفون برگزيده افراد مشهور جهان

با عملكردي فوق العاده براي iPhone، iPod ، iPad و سایر دستگاه های شما


مهندسي پيشرفته هدفون بيتس، صدايي با تفكيك پذيري بسيار بالا را توليد مي كند كه تا کنون سایر هدفون ها براي پخش همچین صدایی با کیفیت و قدرتمند، تجهيز نشده اند. این هدفون قابل اتصال به تمامي دستگاه های Mp3 Player - Mp4 Player - Iphone - Ipod - Ipad - موبایل و ... می باشد.
Solo HD هدفوني مناسب و با کیفیت برای مسافرت,دانشگاه , ورزش و ... می باشد که به وسیله آن می توانید موزیک و یا سایر فایل های صوتی خود را با نهایت کیفیت گوش کنید و لذت واقعی آن را در کنار زیبایی وصف ناپذیر دستگاه تجربه کنید.
هدفون Beats by Dr. Dre, با عملكردي فوق العاده براي iPhone، iPod و iPad و سایر دستگاه های موزیک پلیر و حتی موبایل ها می باشد. وقتي شما قدم به دنياي iBeats مي گذاريد، تنها يك هدفون خوش قيافه كه براي دوام آوردن ساخته شده نمي گيريد؛ شما همچنين چيزي را مي شنويد كه مدت ها از دست داده بوديد.
طراحي شده براي انتقال صدايي با كيفيت شگفت آور از iPhone، iPod و iPad و سایر دستگاه های شما، شگفت انگيز است كه چنين صداي قدرتمندي از مجموعه اي به اين كوچكي بيرون مي آيد. اگر يك بار سمت Beats برويد، ديگر بر نمي گرديد.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

در هدفون Beats دو پمپ باس شفاف تعبيه شده است

كه مانع ورود سر و صداي اضافي از بيرون مي شود

قیمت : 29000 تومان

مجموعه آموزش رفتار عاشقانه و تکنیک های ارتباط
مجموعه ی بی نظیر  آموزش رفتار عاشقانه و تکنیک های ارتباط 



مجموعه آموزش رفتار عاشقانه و تکنیک های ارتباط . مجموعه ای بی نظیر و آموزشی برای ازدواجی موفق! شامل 3 دی وی دی اورجینال نقره ای ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 8700 تومان 

درباره ما
پیشواز ایرانسل،کد آهنگ پیشواز،پیشواز جدید ایرانسل،کد پیشواز ایرانسل،پیشواز جدید برای ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    تبلیغات


     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 163
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 2,796
  • بازدید کلی : 834,738
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات